Wednesday 8 June 2011

What will HAPPen Next?

Umar : Cik Ida, Umar nak tanye soalan ni.
Cik Ida : Ape?
Umar :Apa akan jadi dimasa depan?
Cik Ida :mmm.....zzzz..(susah jugak nak jawab soalan budak genius ni)

Beza budak sekarang dengan dulu.aku rase mase kecik aku sebaya umar xdelah soaln2 camni boleh telintas kat kepala.Time tu.main2.maka gula2.kene paksa belajr abc.. itulah zaman budak2 kite dulu2.tp budak2 sekarng aku rase too matured compared their ages.n then pas tu banyak pulak soalan lain timbul sampi penat nak jawab.n soklan biase y die akan tanye kat aku kalu aku gune comp malam2...cik ida?knape org besar boleh gune komp lame n sampi malam tp budak kecik boleh gune sekejap je (he..soklan x puas ati sebab aku selalu x bagi diorang gune komp malam )..n the best answer y aku boleh jawab tok puaskan ati budak2 kecik ni...budak2 x boleh tgk komp malam2 sebab mate awak tu x kuat lagik,orng besar boleh sbb dah lamaidup,mata pun dah kuat(hikhik..secara logiknye aku jwab n derang bolehla terima walaupun tepaksa)..
p/s : sorila umi n abi (umar n jah) sebab buat ajaran sonsang sikit...ni je jawapn terbaik y saye ade tuk diorang.

No comments:

Post a Comment